Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

fredag 22 juli 2016

Då var vi i Halmstad.


Nu har vi tagit oss till Halmstad. Resan hit var seg och trist. Vi gillar inte att köra bil någon utav oss så det blir lätt långtråkigt. Men nu är vi här!! 
Vår första dag har vi spenderat på bland annat Halmstads äventyrsland till barnens stora förtjuselse :-) 





Miniatyr byggnader som är skapade efter originalen.

Vadstena. 




Dinosaurieland.

Leta efter dinosaurieskelett....






Vi har åkte en del karuseller och bergochdalbanor. 




Simon och E.

T.

Eftermiddagen spenderade vi på en strand där det var After beach. Första gången jag är på sånt i Sverige tror jag. "Drängarna" var där och spelade, det var faktiskt riktigt bra. 



Lite vila efter en händelserik dag. Älskar när jag ser att barnen är trötta på grund av att dagen varit fullbelamrad med aktiviteter som de tycker är roliga. 

Det här är Aison, eller Tyson som jag säger och Jansson som E kallar honom. Kärt barn har många namn :-) I vilket fall så är det Henrik, Annelie och Sagas katt. Vacker! 

Inga kommentarer: