Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

måndag 25 juli 2016

Camping i Torekov

Dagen började med att jag och E åkte med Henrik till hans salong för att göra E ännu snyggare än han redan var :-)









Frisyr efter personlighet ;-)




Eftermiddagen la vi på att åka ut till ett ställe som heter Torekov alldeles utanför Båstad. Henrik och Annelie är så snälla så dom har lånat ut sin husvagn till oss att campa i. Just i denna stund ligger barnen och sover i ena ändan av husvagnen och jag och Simon ligger i andra och tittar på film.
Jag är mäkta imponerad av alla människor som campar så här hela somrarna. De tar med sig möbler, ramar in hyrplatserna med staket, lägger små gångar med plattor, ordnar planteringar, hänger upp stora lampor och så vidare. Vilket jobb! 

Nypon längs med stranden...

Så fint samhälle med många fina hus och tomter. Här bor det rika människor vill jag lova. Från Lexingtonbutiker till restauranger som enbart serverar ostron och dagsfärska räkor med mera. Fint ska det vara!:-)

Stora båtar i hamnen.





Fler fina hus med utsikt över havet. Så mysigt. Skånelängor är min melodi! 





Idyll...


En vacker solnedgång utan knappt några moln alls.

Inga kommentarer: