Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

onsdag 5 december 2012

Vad hände?!?! :-)

Jösses vad snö det har kommit. Jag var tvungen att ta mig ner till centrum då Elis hade tid på vårdcentralen.
Misstag 1: Vi gav oss ut
Misstag 2: Vi tog bilen.
Misstag 3: Lämnade Tuva på dagis (hon ska ju faktiskt hämtas också)
Så efter läkarbesöket så hämtade vi Tuva igen. Jag har ingen lust att ge mig ut i det här vädret igen.
Det var många bilar som fastnat på vägen från centrum och hem...OBSERVERA!...bara killar;-) Själv klarade jag mig på egen hand och hjälpte istället till att putta på andra bilar. Jag ville absolut ha in bilen i garaget igen för den står bättre där när plogbilen kommer tyckte jag. En granne (gubbe) sa att "du kommer aldrig att få in bilen i garaget, ställ den på gatan".
En timme och 35 minuter senare står bilen i garaget :-) Envis?! Jag?! Nääää:-)

Kör försiktigt allihopa! Men inte för försiktigt, då fastnar man;-)









Inga kommentarer: