Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

söndag 9 december 2012

Dansuppvisning och julklappsöppning!

Idag samlades vi och åkte och tittade på Tuva när hon hade dansuppvisning. Det var vår familj, mormor, Carina, morfar och Tina. Och precis som förra året så dansade Tuva upp på scen utan minsta lilla oro eller nervositet. Om du läser det här när du är äldre gumman :-) så är jag så stolt över dig. Att du tror på dig själv och vågar!! Du är ju ändå "bara" 5 år mitt lilla hjärta.
Det är så roligt att titta på alla barnen, alla gör verkligen sitt bästa.

Efter dansen så följde Carina med hem ett tag. Hon hade med sig julklappar till barnen. Carina och hennes familj ska nämligen inte vara hemma över jul och nyår utan dom ska till London, Mexico och USA.
Jag är inte ett dugg avis ;-)

Sov gott!












1 kommentar:

Inger farfar från Arvika sa...

Du är duktig du lilla Tuva. Det hade varit kul om jag och farfar hade fått se dig dansa.Vilken snygg klanning du hade på dig. Stor kram till er alla. Inger och farfar