Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

söndag 10 augusti 2014

Resan hem

Nu är vi hemma. Simon är fortfarande sjuk och får ta sig till vårdcentralen imorgon.
På flygplatsen i Faro tog vi oss en lunch på ett hamburger ställe, helt okej!




Korten som barnen fick av farmor var superbra! Flera olika uppgifter som att rita, räkna, skriva m.m.

Det följde med en penna med korten och med lite vatten så går det man ritat/skrivit att ta bort och korten är som nya! Verkligen att rekommendera.




Hej Sverige! 

Det är kul att åka bort. Men det är alltid skönt att komma hem igen. Vi har haft en super vecka! Synd att Simon blev sjuk men vi har ändå haft trevligt. Tack snälla Pierre och Jenny för att vi fick hänga med!! Hoppas att ni har det bra trots att vi inte är kvar hos er längre ;-)

Kramis

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå:)
Vad bra att resan hem gick bra. Det var lite tomt igår när vi kom hem från stranden😞men idag har vi promenerat ca en mil .... Stackars barn. Vi har oxå åkt båt i grottor , helt fantastiskt ! Tråkigt att ni inte fick se det men vi har fotat massor till er. Kramar Jenny

S A R A sa...

Ja det va lite trist att vi missade det. Hade Simon varit frisk hade vi säkert åkt på det! Hälsa alla och krama dem från oss!
Stor kram

S A R A sa...

Ps. Får du mina sms sväskerska?:-)

Anonym sa...

{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 ArialMT;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;\red34\green34\blue34;\red255\green255\blue255;}
\deftab720
\pard\pardeftab720\partightenfactor0

\f0\fs26 \cf2 \cb3 \expnd0\expndtw0\kerning0
\outl0\strokewidth0 \strokec2 J\'e4tte fina bilder sv\'e4skerska:))))) jag tittar f\'f6r fullt;) och k\'e4ra sv\'e4rmor :) jag var inte onykter p\'e5 tidigare inl\'e4gg ( \'e4ven fast jag kan nog h\'e5lla med om att det s\'e5g s\'e5 ut) puss o kram alla hemma och krya p\'e5 dig sjukling( Simon) Filippa m\'e5r bra nu men Jacob ont i halsen... Vi skickar r\'e4kningen sedan ;)))))))}

S A R A sa...

Det var ett skumt svar...haha

Anonym sa...

Ha ha rena rama arabiskan. Jag vet inte vad som har hänt??? Jag får inga sms från någon.... Så maila istället/ Jenny

S A R A sa...

Har inte din mail...skicka den. Viktigt viktigt!:-)