Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

fredag 1 augusti 2014

Här kommer det bilder!

Vi var på kalas i tisdags hemma hos Daniela då William fyllde 11 år.


Söta fina artiga William 

En ful tårta ;-)

I tisdags kväll kom Sandra, Robert och Liam till oss. Så på onsdagen åkte vi ut till Djurgården med färjan och skulle gå på Skansen.



Ett av mina favoritdjur!

Sandra och Liam


Precis när vi betalat inträde och ätit lunch inne på Skansenså bröt värsta ovädret ut. Åska och regn, så efter mycket om och men så valde vi att gå ut från Skansen. 
När vi gick förbi Gröna Lund slutade det regna så vi gick in där istället.

Min älskling...

Mina älsklingar... :-)


Sötaste Liam, alltid så nöjd och glad.



Högt där uppe sitter Robert.


Simon åker ju inte gärna några som helst åkattraktioner så Robert och Sandra fick ställa upp och sitta med E och T när vi var tvungna att vara två.

Själv "tvingade" jag med Sandra upp och åkte Insane. Helt galet läskig!!:-)

Robban tar en selfie med T :-)

Så här gott sov våra barn efter denna dag.


Dagen efter blev det bad i poolen. Den måste ju invigas ordentligt! 








Vi har haft det jätte trevligt dessa två dagar. Sandra och Robert är så "lätta" att umgås med! 

Inga kommentarer: