Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

onsdag 23 juli 2014

Värmland och hemfärd

Nu är vi hemma! 
Det är alltid skönt att komma hem, sova i sin egen säng och tvätta i sin egen tvättmaskin. Men lite trist är det med. Vi bor så långt ifrån varandra och vi har haft det så himla mysigt hela veckan. Tack snälla ni för allt ni bjudit på. Mat, boende, bad, badmintonmatcher och trevligt sällskap m.m.
På hemvägen stannade vi till i Karlstad och lunchade med Simons kompisar Robert, Sandra och deras lilla son Liam. Sen åkte vi hem till Tommy, Emelie och deras nyfödda lilla Wilma. 
Men nu är vi hemma. Uppackade och klara. En maskin är redan tvättad och vi har pratat lite med våra kära grannar som tyckte att det var kul att vi var hemma igen. 
Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag. Det enda jag har att bjuda på är bilder på en ursöt pudel på 4 månader som vi träffade när vi hade ett matstopp.


Så gullig att jag nästan stoppade ner den i väskan och tog med mig den hem:-)
Tväfärgad, vilket är väldigt sällsynt.




Inga kommentarer: