Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

fredag 22 februari 2013

Besök av kompis och en ekorre

Dagen började med bråk och diskussioner som vanligt just nu. Vi är inne i någon trotsperiod hos både T och E. Skitjobbigt rent ut sagt!!
Efter mycket om och men tog vi oss ner till dagis och hämtade T's bästis Tove. Dom har hängt ihop sen första dagen dom träffades. Så idag är första gången som T tar hem en kompis utan föräldrar. Tove's mamma kommer och hämtar henne i eftermiddag.
Vi har ätit våfflor och nu sitter dom och tittar på en film som dom gärna ville se.
Jag ska förbereda några skålar med godis och osthjärtan som jag kan slänga fram fort som 17 om vi hamnar i någon nödsituation :-)
E tycker det är jättekul att vänner kommer hem till honom och han får visa sina saker. Än så länge får han vara med och leka. Jag vet inte om dom försöker göra om honom till en tjej eller till Beckham men söt är han :-)

Ekorren var på besök imorse med! Kul att den kommer på sina knep.




























1 kommentar:

Inger och Morgan sa...

Tack tack Sara för dina inlägg med fina kort och text. Alltid kul för mig och Morgan att få följa er vardag. Ännu en gång synd att vi bor så långt ifrån varandra. Kram till ER alla.