Den här bloggen skriver jag för att våra nära och kära ska kunna följa barnen genom bilder och berättelser under de perioder vi inte träffas.

lördag 16 februari 2013

Älskade monster...

Idag var jag bara tvungen att bege mig ut. Ut från alla sjukbasilusker och få lite ny och frisk luft!!
Mamma och jag tog en promenix med Ozzy och Thias. Det var länge sen jag var ute med dom och busade som vi gjorde idag. Jag mår jättebra av det, kom på mig själv med att jag ler hela tiden när det är busdax med voffarna. Tur att jag har mamma som ger hundarna den tid och uppmärksamhet som dom förtjänar och som jag inte riktigt kan ge nu. Det är guld värt. Tack snälla mamma!


















1 kommentar:

svärmor sa...

Ja vilken tur att du har Laila som tar hand om hundarna . Tänk om det skulle vara jag som skulle ta an mig det !!! Jag är djurvän Sara ! Jag har både kohud på golvet , tvättbjörn på kragen , varg på huvudet , räv runt halsen , lamm på händerna och ko på fötterna . Det du !!!Du kan inte påstå annat än att jag är djurvän !!! Kram och God Natt